VAKUUTUSTEN HALLINNOINTI
Vakuutusten hallinnointi on asiantuntijapalvelu, jossa toimimme yrityksen vakuutusasioiden ensisijaisena kontaktina, ylläpidämme ja kehitämme vakuutusturvaa, hoidamme kilpailutukset, valvomme etuja vahinkotilanteissa ja varmistamme, että yritys saa parhaan mahdollisen vakuutussuojan, jolloin se voi keskittyä ydinliiketoimintaansa.

Vakuutusten hallinnointi on asiantuntija-resursseihin perustuva palvelumalli, jossa toimimme asiakkaan vakuutusasioiden ensi-sijaisena kontaktina.
Ylläpidämme ja kehitämme ajantasaista vakuutusturvaa, jolloin yritykselle jää enemmän resursseja ydinliiketoiminnan hoitamiseen.
Vakuutusten hallinnointi sopii etenkin yritykselle, joka:
- haluaa varmistaa vakuutusturvan maksimaalisen hyödyntämisen
- haluaa käyttää parhaita vakuutusalan asiaintuntijoita
- haluaa tehokkaasti hoidetun vakuutusturvan
Näin Vakuutusverkko hoitaa vakuutuksiasi:
- Tarkistamme vakuutuspostin ennen sen toimittamista sinulle ja korjaamme virheet.
- Seuraamme vakuutusalan hinta- ja ehtomuutoksia.
- Neuvomme sinua vakuutusasioissa.
- Teemme vuositarkastukset yhdessä kanssasi.
- Hoidamme tarvittavat vakuutusmuutokset.
- Järjestämme henkilökunnallesi vakuutuskoulutusta.
- Valvomme vahinkotilanteessa etujasi ja tarkistamme korvauspäätösten oikeellisuuden.
- Vakuutusten hallinnointi sisältää myös vakuutusten kilpailutuksen.
Kuinka paljon vakuutusmeklarin käyttö maksaa?
Jatkuvissa hoitosopimuksissa palkkio perustuu asiakasyrityksen kokoon ja toiminnan laajuuteen. Palkkio ilmoitetaan sinulle selkeästi toimeksiantosopimuksessa.